REKLAMA
Znaleziono 1649 wyników
Dworzec kolejowy Białystokinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec kolejowy Białystok
Białystok, Kolejowa 11
Stary Dworzec Katowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Stary Dworzec Katowice
Katowice, Dworcowa 2-8, 10
Dworzec w Trawnikachinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec w Trawnikach
Trawniki
Dworzec PKP Racibórzinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec PKP Racibórz
Racibórz, Pl. Dworcowy 1
[śląskie] Gliwice: zmiany w komunikacji miejskiejartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Gliwice: zmiany w komunikacji miejskiej
W związku z budową kolejnego odcinka DTŚ, który przechodzi przez Gliwice, w komunikacji miejskiej na...
[Poznań] Stalowe konstrukcje na budowie "Poznań City Center"artykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Stalowe konstrukcje na budowie "Poznań City Center"
Stalowe konstrukcje na budowie Poznań City Center wzbudzają niemałe zainteresowanie – zarówno specja...
[Warszawa] Ogrody Ochota już na półmetkuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ogrody Ochota już na półmetku
Firma Dolcan zakończyła realizację stanu surowego osiedla Ogrody Ochota. Kompleks położony jest blis...
[Kraków] Jones Lang LaSalle doradzał przy komercjalizacji części handlowo-usługowej na nowym dworcu Kraków Głównyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Jones Lang LaSalle doradzał przy komercjalizacji części handlowo-usługowej na nowym dworcu Kraków Główny
W dniu 14 lutego br. nowy, podziemny Dworzec Kraków Główny został otwarty dla podróżnych. W centrum...
[Wrocław] Rośnie zainteresowanie inwestorów projektem Wrocław Świebodzkiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Rośnie zainteresowanie inwestorów projektem Wrocław Świebodzki
Polskie Koleje Państwowe S.A. wydłużyły termin wydawania memorandum informacyjnego dotyczącego proje...
[Rzeszów] Czy to koniec marzeń o nowoczesnym centrum komunikacyjnym?artykuł
Pokaż artykuł
[Rzeszów] Czy to koniec marzeń o nowoczesnym centrum komunikacyjnym?
Wybudowanie Rzeszowskiego Centrum Komunikacyjnego jest jednym z największych wyzwań na najbliższe la...
[Wrocław] Rusza przebudowa Dyrekcyjnej. Zamkną ulicę dla ruchuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Rusza przebudowa Dyrekcyjnej. Zamkną ulicę dla ruchu
Na początku czerwca ruszy przebudowa ulicy Dyrekcyjnej – to inwestycja powiązana z budową noweg...
[Dolny Śląsk] Rusza modernizacja dworca kolejowego w Chojnowieartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Rusza modernizacja dworca kolejowego w Chojnowie
Zabytkowy dworzec kolejowy w Chojnowie doczeka się w końcu generalnego remontu. PKP S.A. wybrały w p...
Kamień węgielny i wiecha na budowie all.inn w Gdańsku [ZDJĘCIA+WIZUALIZ\ACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kamień węgielny i wiecha na budowie all.inn w Gdańsku [ZDJĘCIA+WIZUALIZ\ACJE]
Budowa all.inn - nowego konceptu mieszkaniowego dedykowanego studentom ruszyła z impetem zaledwie kilka miesięcy temu. 26 czerwca odbyło się uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego oraz… zawieszenie tradycyjnej wiechy – wszystko dlatego, że osiągnięto już najwyższy punkt konstrukcji.
Bouygues Immobilier wybuduje nowy budynek przy ulicy Żeromskiego 7 w Gdyni. Powstanie na nim ciekawy muralartykuł
Pokaż artykuł
Bouygues Immobilier wybuduje nowy budynek przy ulicy Żeromskiego 7 w Gdyni. Powstanie na nim ciekawy mural
Nowy punkt na szlaku słynnych gdyńskich murali. Zostanie namalowany na ścianie szczytowej budynku przy ulicy Żeromskiego 7. W jego centrum znajdzie się statek wypływający z gdyńskiego portu w transkontynentalny rejs.
Polska firma technologiczna Future Processing otworzyła biuro w Gdyniartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma technologiczna Future Processing otworzyła biuro w Gdyni
Kolejna firma postawiła na Gdynię. Future Processing to polska firma technologiczna z główną siedzibą w Gliwicach i drugim co do wielkości biurem znajdującym się na Ukrainie. Ma również swoje oddziały biznesowe w Szwajcarii, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Stacja Słupsk będzie lepiej dostępna dla wszystkich podróżnych artykuł
Pokaż artykuł
Stacja Słupsk będzie lepiej dostępna dla wszystkich podróżnych
Postępują prace przy przebudowie pierwszego z trzech peronów oraz przejścia podziemnego. Rozpoczęła się przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Szczecińską, co dla kierowców oznacza istotne zmiany w ruchu drogowym. Na odcinku Lębork – Słupsk wykonawca przygotowuje się do budowy drugiego toru. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują inwestycje za łączną kwotę ponad 1,8 mld zł netto, dofinansowane ze środków unijnych – Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) oraz Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS).
Biurowiec Punkt inwestycja
Pokaż inwestycję
Biurowiec Punkt
Gdańsk, Wrzeszcz Dolny, Nad Stawem 3
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
REKLAMA